niedziela, 3 lutego 2013

The Versatile Blogger Award - nominacja pierwsza.



The Versatile Blogger Award
Każdy nominowany blogger powinien:
- podziękować nominującemu na jego blogu
- pokazać nagrodę Versatile Blogger u siebie
- ujawnić 7 faktów dotyczących samego siebie
- nominować 10 blogów, które jego zdaniem na to zasługują
- poinformować o tym fakcie autorów nominowanych blogów

no więc jedziemy z koksem :D

- za nominację serdecznie dziękuję blogerce :


1.Jaram się Nathanem Sykes’em, Louisem Tomlinson’em i Harrym Styles’em.
2. Mam głupie sny.
3. Nie lubię chipsów grubo krojonych :D
4. Lubię czytać aski obcych ludzi. (takie tam hobby :D)
5. W niestosownych momentach nie umiem opanować śmiechu (np. jak ktoś płacze albo coś mi się przypomni w kościele, albo facetka od Niemca mówi o imprezach  ;o)

6. Uwielbiam czytać cudze kłótnie na fb ^^
7. Przerażają mnie brwi Sykesa (są takie wielkieee) xD 





3 komentarze:

  1. Też mam głupie sny xdd
    Wczoraj śniła mi się śmierć Nialla
    Horana dostał od tyczkarki z tyczki w czoło i obydwoje wylądowali na słupie obok którego stał a z racji tego że tyczkarka leciała na niego z dużą prędkością to obydwoje zginęli na tym słupie xdd

    Moje sny są takie kreatywne ;DD

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje za nominację ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również bardzo dziękuje za nominacje ;*

    OdpowiedzUsuń