niedziela, 3 lutego 2013

The Versatile Blogger Award - nominacja druga.

The Versatile Blogger Award
Każdy nominowany blogger powinien:
- podziękować nominującemu na jego blogu
- pokazać nagrodę Versatile Blogger u siebie
- ujawnić 7 faktów dotyczących samego siebie
- nominować 10 blogów, które jego zdaniem na to zasługują
- poinformować o tym fakcie autorów nominowanych blogów
 
 - za nominację serdecznie dziękuję blogerce : Pamela
 
 
1. W nocy nie odwracam się twarzą w stronę pokoju, bo boję się, że ktoś stoi koło łóżka.
2. Nie należę do napalonych fanek 1D czy TW ale prawdopodobnie na ich widok zaczęłabym krzyczeć, piszczeć ewentualnie zemdlałabym.
3. Większość czasu przy komputerze zajmuje mi blog, potem fb, tt i robienie ściąg.
4. Kiedy słyszę piosenkę 1D albo TW w telewizji bądź w radiu mam ochotę krzyczeć i mam dreszcze.
5. Chciałaby żeby w Polsce odbył się koncert 1D i TW
6. Gdy piszę rozdziały śmieję się sama do siebie z tego co napisałam i że mam aż tak nasrane w głowie.
7. Mam nadzieję, że 1D i TW kiedyś się pogodzą. < 3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz