niedziela, 3 lutego 2013

The Versatile Blogger Award - nominacja trzecia.

The Versatile Blogger Award
Każdy nominowany blogger powinien:
- podziękować nominującemu na jego blogu
- pokazać nagrodę Versatile Blogger u siebie
- ujawnić 7 faktów dotyczących samego siebie
- nominować 10 blogów, które jego zdaniem na to zasługują
- poinformować o tym fakcie autorów nominowanych blogów
 
 - za nominację serdecznie dziękuję blogerce : Marta Ciasteczko


 
1. Nie lubię biegać na w-f. (sorryyy dziewczynyyy brama, bramaa, ale truchtamy nie idziemy… – moja w-f’istka)
2. Lubię porządek, ale nie umiem sprzątać, więc żyję w chlewie ^^ (no chyba, że goście na horyzoncie ;P)
3. Uwielbiam chodzić na zakupy.
4. Nienawidzę przymierzać spodni, boję się, że się w nie nie zmieszczę ;<
5. Denerwuje mnie gdy ktoś krytykuje One Direction albo The Wanted, bo wiem, że po prostu im zazdrości.
6. Zastanawiam się kto jest bardziej walnięty: ja, bo pisze tego bloga czy dziewczyny, które go czytają.
7. Nie jara mnie Justin Bieber.


Jezusie Niebieski. Jeszcze muszę trochę się pomęczyć, ale nominacja to nominacja :D mam nadzieję, że nominowani przeze mnie się cieszą :D

3 komentarze:

  1. Dziękuję za nominację. Jest mi bardzo miło z tego powodu.
    Btw. super blog. Obserwuję.! ^.^

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję za nominację :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za nominację! ;*

    OdpowiedzUsuń