niedziela, 3 lutego 2013

The Versatile Blogger Award - nominacja czwarta.

The Versatile Blogger Award
Każdy nominowany blogger powinien:
- podziękować nominującemu na jego blogu
- pokazać nagrodę Versatile Blogger u siebie
- ujawnić 7 faktów dotyczących samego siebie
- nominować 10 blogów, które jego zdaniem na to zasługują
- poinformować o tym fakcie autorów nominowanych blogów
 
 - za nominację serdecznie dziękuję blogerce : zuza11


1. Oprócz 1D i TW nie słucham tzw. 'muzyki popularnej'.
2. Często oglądam filmiki o 1D i TW
3. Mam nadzieję, że Harry i Taylor nie będą już razem. (wiem jestem okrutna ale nie lubię Tay.)
4. Kupuję czasopisma dla nastolatek tylko ze względu na plakaty i newsy o TW i 1D.
5. O tym blogu wie tylko kilkoro moich znajomych ze szkoły. (i niech tak zostanie ^^ dopisek 'ze szkoły' bo wy też jesteście tak jakby moimi znajomymi, no nie? ;D)
6. Po milionowym przesłuchaniu piosenka mi się nudzi i rzygam nią (no chyba, że jest to TW albo 1D to nigdy ;) )
7. Od pewnego czasu słyszę głosy xD (nie no serio. Mam omamy xD jak nie moja pani od niemieckiego, to Zayn, to Max, to Nathan – jestem dziwna xD)

1 komentarz: