niedziela, 3 lutego 2013

The Versatile Blogger Award - nominacja piąta.

The Versatile Blogger Award
Każdy nominowany blogger powinien:
- podziękować nominującemu na jego blogu
- pokazać nagrodę Versatile Blogger u siebie
- ujawnić 7 faktów dotyczących samego siebie
- nominować 10 blogów, które jego zdaniem na to zasługują
- poinformować o tym fakcie autorów nominowanych blogów
 
 - za nominację serdecznie dziękuję blogerce : thewanted

 
1. Nathan, Louis i Harry będą moimi mężami ale jeszcze o tym nie wiedzą.
2.
Odkąd słucham 1D i TW praktycznie wszystko mi się z nimi kojarzy ( wg mnie wszyscy mają z nimi potajemne romanse i imprezy) xD
3. Tajemnicze „ja sehr Gut” wydawane przez Gośkę w poprzednim rozdziale to wytwór mojej pani od Niemieckiego, która ostatnio tak namiętnie to mówiła gdy przeglądała zeszyt koleżanki, z którą siedzę w ławce.
4.
Któregoś dnia chciałam wejść na bloga ale nie chciałam odpalać kompa, więc weszłam przez tel - pożarło mi całą kasę na koncie – całe 23 złote!!
5. Słowo „sein” na Niemcu kojarzy mi się z Zaynem (Malikiem) i nie mogę opanować śmiechu.
6. Po domu chodzę w za dużej bluzie i dresowych spodniach bo inaczej bym nie wytrzymała.
7. Znam wszystkie piosenki i covery The Wanted, które krążą po sieci.


 
 

3 komentarze:

  1. cienki za nominacje i Ty też łap :D
    masz u mnie. :*

    OdpowiedzUsuń
  2. "Nathan, Louis i Harry będą moimi mężami ale jeszcze o tym nie wiedzą."- padłam.
    Kurde, sporo masz tych nominacji. A w zasadzie to gratuluję, że aż tyle. ^.^

    OdpowiedzUsuń
  3. dzięki ;p Heheh zgadzam się z Kittalaya :)
    Już odpowiedziałam ;p

    OdpowiedzUsuń