poniedziałek, 4 lutego 2013

The Versatile Blogger Award - nominacja szósta, siódma, ósma, dziewiąta, dziesiąta i jedenasta.

już mi się nie chce tworzyć oddzielnych postów, bo wczoraj na to straciłam huhuhuhuhuhu. :D
więc w jednym wszystko mordki ;3

The Versatile Blogger Award
Każdy nominowany blogger powinien:
- podziękować nominującemu na jego blogu
- pokazać nagrodę Versatile Blogger u siebie
- ujawnić 7 faktów dotyczących samego siebie
- nominować 10 blogów, które jego zdaniem na to zasługują
- poinformować o tym fakcie autorów nominowanych blogów
 
 - za nominację serdecznie dziękuję blogerkom :
-
hueuehue huehuehue
- magical -  dlaczego mnie 2x nominowałaś to nwm alee baaardzo dziękuję <3 ;D 
1. Mam nadzieję, że kiedyś spotkam chłopaka chociaż podobnego do Louisa, Nathana albo Harrego.
2. Uwielbiam mieć rację.
3. Nie rozumiem osoby, która mówi, że ma trudny charakter, nie ma trudnego charakteru, jest po prostu chujowy.
4. Odkładam kasę na koncert The Wanted. ( muszę kupić świnkę z której nie da się wyciągnąć kasy i rozbiję ją przed kupnem biletów :D)
5. Modlę się, żeby VIP-y na koncert The Wanted były tańsze niż na Biebera, na którego nie pojadę, bo... shit jak można słuchac Bimbera bez urazy ofc. ;D. xD
6. Chcę schudnąć, ale co zaczynam dietę to w domu pojawiają się słodycze.
7. Lubię oglądać bezsensowne filmiki na youtubie
8. Gdy mam zamiar się uczyć, mój sufit staje się bardzo interesujący.
9. Wolę pepsi do coca coli. :D
10. Wolałam dłuższe włosy u Liama. ( teraz wygląda jak przydupas z Polski xD)
11. Gdy zakładałam bloga w życiu nie pomyslłam, że będzie miał tylu czytelników.
12. Jestem ciekawa czy będzie coś się działo, gdy Bieber przyleci do Polski – Polska wiocha zrobi napad na Biebera hahahahahahaa xD
13. Nie lubię, gdy ktoś osądza inną osobą po plotkach jakie o niej słyszał ;/
14 Nie lubię Gangman Style -__-
15. Denerwują mnie osoby, które stały się fanami/fankami PFK bo obejrzeniu „Jesteś Bogiem”.
16. Jara mnie filmik, na którym Nathan odpierdala dziki taniec do kawałka Taio Cruza – Dynamite.
17. Gdy ktoś zaprasza mnie po raz setny na fb do zagrania w jakąś pomyloną chińską grę, dostaję szału.
18. Jak ktoś robi oczywiste błędy ortograficzne, mam ochotę zakończyć rozmowę i jebnąć go słownikiem.
19. Nie lubię jesieni, bo deszcz, plucha i błoto.
20. Mam zamiar w te wakacje lecieć do Londynu. (o Dobry Boże ześlij mi spotkanie z Nathanem, Louisem i Harrym) xD
21. Chciałabym chociaż raz mieć świadomy sen.
22. Gdy byłam mała prawie co noc spadałam z łóżka.
23. Ciągle jestem głodna. ; o
24. Ostatnio coraz częściej do znajomych zapraszają mnie ludzi, których nie znam ;o skąd jesteś obca istoto ? ;D
25. Bywa, że gdy mam dużo zapowiedzianych sprawdzianów cały weekend panikuję, a ostatecznie na żaden z nich się nie uczę ewentualnie mówię koledze, żeby mi zrobił ściągi. :D
26. Nie wiem jak się zachować gdy koledzy ze szkoły śpiewają mi sto lat xD.
27. Zawsze ciekawiło mnie ile osób mnie zna a ja o nich nigdy nie słyszałam.( gwałciciele, rodzina hahahahah xD )
28. Nienawidzę w ciągu przerwy wchodzić do pokoju nauczycielskiego.
29. Mój pies nazywał się Harry i niedawno 'umarł' a mój kot nazywał się Louis i wpadł pod samochód i zginął na miejscu. Jak powiedziałam mamie, że Louis nie żyje czułam się jakbym mówiła o Tomlinsonie xD

- blogi, które nominuję to: (nwm ile ich bd powinno 60 no ale chyba wam nwm skąd tyle wyciągne nie no ja wiem, że jest mnóstwo blogów, które na to zasługują ale nie chce mi się ich szukać^^)

ufff tylko 7 ale więcej nie wynajdę :D see youu  in next chapter czy jakoś tak xD

 
 

1 komentarz:

  1. BIG JOŁ, dlaczego jesteś taka podobna do mnie ?
    ; ooo
    weeeź, jak masz gadu napisz, 3646425.
    czuje się jak pani lekkich obyczajów podając tak gg publicznie :D

    OdpowiedzUsuń